Hasselt - Officenter - 28-01-2025
Hasselt - Officenter - 30-04-2025
Regio Gent - 11-09-2025
Normkennis ISO 9001:2015 is nodig
Vind je het ook verwarrend en complex om de eisen van ISO 9001 hoofdstuk 8 te vertalen naar een dienstverlenende context?
Veel zaakvoerders en kwaliteitsmanagers in dienstverlenende bedrijven stuiten op dezelfde problemen, wat de certificering en klanttevredenheid in gevaar kan brengen. In deze opleiding gaat onze coach samen met jou dieper in op de eisen van Hoofdstuk 8 ‘Uitvoering’ en vertalen we deze naar praktische toepassingen binnen jouw organisatie.
Waar gaat ISO 9001 hoofdstuk 8 ‘Uitvoering’ over?
ISO 9001 hoofdstuk 8 gaat over het inrichten van uitvoerende processen die nodig zijn om jouw diensten te leveren volgens de afspraken met de klant. Dit gaat onder andere over het plannen van de dienstverlening, het leveren dan de dienst zelf, het beheersen van eventuele leveranciers en subcontractors en het borgen van de kwaliteit van de geleverde diensten.
Voor dienstverlenende bedrijven betekent dit dat je processen zodanig moet inrichten dat je consistent aan de klantvereisten voldoet, terwijl je ook zorgt voor continue verbetering en risicobeheer binnen je dienstverlening. Dit vergt voor dit soort van bedrijf vaak wel wat creativiteit.
Deze opleiding maakt hoofdstuk 8 helder en praktisch toepasbaar voor een nog betere dienstverlening.
✓ krijg helderheid in de eisen van Hoofdstuk 8 van ISO 9001:2015
✓ interpreteer deze normeisen in jouw context als dienstverlenend bedrijf
✓ krijg praktische tips en voorbeelden hoe je voldoet aan de eisen van Hoofdstuk 8
✓ identificeer en beheers risico’s nog gerichter
✓ optimaliseer jouw operationele processen
✓ verbeter de samenwerking met externe partners
Je gaat aan de slag met praktische voorbeelden, interactieve werkvormen en groepsdiscussies onder begeleiding van een ervaren coach. De focus ligt op het toepasbaar maken van de ISO 9001:2015-eisen in jouw specifieke bedrijfsomgeving, zodat je na afloop concrete stappen kunt zetten.
De coach behandelt volgende onderwerpen:
Deze opleiding is ontworpen voor zaakvoerders, kwaliteitsmanagers, interne auditoren en alle andere medewerkers, die zich willen verdiepen in de interpretatie en toepassing van Hoofdstuk 8 van de ISO 9001:2015 norm voor dienstverlening. Dit met het oog op het beter op meer op maat inrichten van hun eigen kwaliteitsmanagementsysteem.
Voor deze opleiding verwachten we normkennis van de ISO 9001:2015 die je kan aantonen doormiddel van een opleidingscertificaat, of op basis van ervaring binnen jouw werkomgeving. Wie zich optimaal wil voorbereiden verwijzen we graag naar onze tweedaagse normopleiding ISO 9001:2015.
Na afloop ontvangen de deelnemers een Allanta-certificaat van deelname.
Leden: €700 / Niet-Leden: €800
De vermelde prijzen zijn steeds Excl. BTW.
KMO portefeuille: vraag hier jouw subsidie aan en bespaar tot 30% op jouw inschrijvingsprijs. Erkenningsnummer Opleiding DV.O105117
Liever deze opleiding bedrijfsintern volgen? Op maat van de organisatie en voordelig vanaf 5 deelnemers.
Contacteer ons voor meer informatie.Tijdens fysieke dagopleidingen wordt er standaard lunch, koffie, thee, frisdranken en waters, evenals schrijfmateriaal gratis voorzien. Bij zowel klassikale als live online trainingen stelt de coach het Allanta opleidingsmateriaal digitaal ter beschikking.
Dagopleidingen duren 8u en gaan door van 9u tot 17u. Halve dagopleidingen duren 4u en kunnen doorgaan van 9u tot 13u of van 13u tot 17u.
Bij annulatie méér dan 3 weken voor aanvang van de training is 75,00 EUR administratiekost verschuldigd. Bij annulatie minder dan 3 weken voor aanvang van de training is 100% van de deelnameprijs verschuldigd. Vervanging van de ingeschrevene is steeds mogelijk, mits melding aan ons secretariaat. Door onvoorziene omstandigheden kan Allanta vzw ten allen tijde de opleiding annuleren, het programma, de datum of de locatie wijzigen. Meer in onze Algemene Voorwaarden.
Heb je een vraag over deze opleiding? Wij helpen je graag verder! Neem gerust contact op met ons.
info@allanta.beWist je dat we onze advies en kennis op meerdere manieren inzetten? Ontdek hier aansluitende oplossingen.
Terug naar overzicht