Geen voorkennis vereist.
Kwaliteitsmanagement valt of staat met de juiste sociale vaardigheden.
In x-functionele teams zijn er namelijk, naast individuele verschillende technische achtergronden en doelstellingen, ook grote verschillende type persoonlijkheden. Probeer hier maar eens iedereen in éénzelfde richting te krijgen én te houden.
Weten hoe je communiceert, leiding geeft waarin je teamleden en klanten betrekt is daarom essentieel voor het behalen van kwaliteitsdoelen. Deze workshop maakt je bewust van jouw eigen communicatieve sterktes en valkuilen. Neem deel en versterk jouw sociale vaardigheden.
✔ ontdek de sociale voorkeur van een persoon
✔ pas jouw manier van communiceren aan in functie van de ontvanger
✔ leer sociale vaardigheden die verschillende werkculturen doorbreekt
✔ laat mensen écht naar elkaar luisteren
✔ vergader efficiënter
✔ leer bewust omgaan met klantverwachtingen
✔ buig weerstand van teamleden om tot betrokkenheid
✔ ga met x-functionele teams opzoek naar een de meest efficiënte manier voor een win-win samenwerking
In twee halve dagen versterkt de coach jouw sociale vaardigheden aan de hand van volgende onderwerpen:
Medewerkers of leidinggevenden binnen organisaties die regelmatig deel uitmaken van x-functionele teams waarin ze werken aan continue verbetering, zoals kwaliteits- , milieu- en veiligheidsfunctionarissen of projectleiders in verbetertrajecten.
Managementsysteembeheerders (kwaliteit, milieu, veiligheid, etc)
Deze workshop sociale vaardigheden maakt ook onderdeel uit van het opleidingspakket Starten met kwaliteitsmanagement.
Deelnemers ontvangen een Allanta certificaat van deelname.
Voor bedrijfsinterne projecten verwijzen we naar de algemene voorwaarden en de voorwaarden in de aangeboden offerte.
Heb je een vraag over deze opleiding? Wij helpen je graag verder! Neem gerust contact op met ons.
info@allanta.beWist je dat we onze advies en kennis op meerdere manieren inzetten? Ontdek hier aansluitende oplossingen.
Terug naar overzicht