ISO 9001:2015 Training (taught in English)

Vraag gerust naar meer informatie, we helpen je graag verder. Ontdek jouw voordelen als lid.

 

Delivering quality products and services is more crucial than ever for ,long-term success as today',s customers are more demanding and the competition is more intense. ,

Having an internationally recognized Quality Management System allows you to enhance organizational performance, increase customer satisfaction and gain a competitive edge.  ,Implementing a framework based on the international quality standard ISO 9001:2015 helps your business consistently deliver and drive continual improvement in your products and services. Moreover, the standard will help your organization to better meet customer needs.

Getting your company ISO 9001:2015 certified by an independent party through a certification audit proves that your organization is efficiently and systematically organized and that your company conducts Quality Management and Quality Assurance.

The basic principles of ISO 9001:2015 are:

  • customer focus
  • leadership
  • process approach
  • continuous improvement
  • fact-based decision-making

ISO 9001:2015 was published on September 23, 2015. Mayor changes in comparison with the earlier ISO 9001 standard versions are that the ISO 9001:2015 is drafted following the High Level Structure (HLS) and that the standard focusses more on the new Key Elements organizational context analysis, Stakeholder and Risk Management

Organizations who currently work following the ISO 9001:2008 standard will need to adjust their Quality Management System in the upcoming years. When conduction internal and external audits, you will have to take the changed requirements into account.

The Allanta ISO 9001 training will help you to better understand what the ISO 9001:2015 quality management system is and how to implement it. ,

Voor Nederlandstalige versies van deze ISO 9001:2015 normopleiding, kijk hier.

Programma

  • The quality management system and its processes
  • Documented information
  • Organizational context
  • Stakeholders (stakeholders)
  • Risks and opportunities
  • Leadership
  • Support services
  • Management of Resources
  • Production and services
  • Design and Development
  • Purchase
  • Customer satisfaction
  • Internal Audit
  • Effectiveness and efficiency of processes
  • Aberrant products and services (complaints)
  • Continuous Improvement
  • Correcting measures

During the training, the differences with previous standard revision, ISO 9001: 2008 are cited.

Praktische informatie

Opleidingen op maat

Liever deze opleiding bedrijfsintern volgen? Op maat van de organisatie en voordelig vanaf 5 deelnemers.

Contacteer ons voor meer informatie.
Lunch & lesmateriaal inbegrepen

Tijdens dagopleidingen wordt er standaard lunch, koffie, thee, frisdranken en waters, evenals documentatie- en schrijfmateriaal gratis voorzien.

Annulatievoorwaarden

Bij annulatie méér dan 3 weken voor aanvang van de training is 75,00 EUR administratiekost verschuldigd. Bij annulatie minder dan 3 weken voor aanvang van de training is 100% van de deelnameprijs verschuldigd. Vervanging van de ingeschrevene is steeds mogelijk, mits melding aan ons secretariaat. Door onvoorziene omstandigheden kan Allanta vzw ten allen tijde de opleiding annuleren, het programma, de datum of de locatie wijzigen. Meer in onze Algemene Voorwaarden.

Nog vragen?

Heb je een vraag over deze opleiding? Wij helpen je graag verder! Neem gerust contact op met ons.

info@allanta.be

 

Vraag offerte aan

Wens je meer informatie of een offerte op maat? Vul dan even onderstaand formulier in, wij helpen jou graag verder!

Met (*) gemarkeerde velden zijn verplicht.

 

 

 

Gerelateerde
oplossingen

Wist je dat we onze advies en kennis op meerdere manieren inzetten? Ontdek hier aansluitende oplossingen.

Terug naar overzicht