Amber Gilmont

Customer Relations

  • +32 (0)11 870 944
  • info@allanta.be

 

  • Bedrijfsinterne opleidingen en leertrajecten
  • Begeleiding naar implementaties
  • Audits en Gap-analyses
  • FMEA Software
  • Allanta lidmaatschappen

 

Wie is Amber

Hey. Ik ben Amber, Customer Relations bij Allanta. Ik ben jouw contact voor verschillende soorten projecten.

Ik ben iemand die houdt van bewegen, of dat nu lopen, fietsen, of creatief bezig zijn met muziek en waterverf is. Ik verzamel graag LP’s en ben geïnteresseerd met de Zweedse cultuur. Mijn nieuwsgierigheid houdt me altijd op zoek naar nieuwe dingen. Ik kan gewoon niet te lang stilzitten of met hetzelfde bezig zijn. Dit vind ik ook terug in functie als Customer Relations, waar ik altijd in beweging ben, op zoek naar vernieuwing en ontwikkeling.

 

Expertise en achtergrond

Hoe ik in Customer Relations ben beland
Ik had altijd al een focus op mensen, op het creëren van iets dat echt betekenis heeft. Ook in mijn professionele leven zocht ik naar een manier om creativiteit en sociale interactie te combineren. Op een plek waarin ik steeds bijleer van mijn omgeving. Bovendien word ik graag uitgedaagd om innovatief te zijn en out-of-the-box te denken.

 

“Het opbouwen van een band en echt meerwaarde creëren voor de klant, dat is wat ik het belangrijkste vind.”

 

Schakel Amber in voor onder andere:

 

 

Wat betekent Customer Relations voor mij?

Meerwaarde geven aan de klant. Wat voor mij verder gaat dan dat ze voor al hun vragen bij mij terechtkunnen. Ik wil één van de gezichten van ons bedrijf zijn, iemand met wie ze echt kunnen praten.

 

“De afstand tussen ons en de klant, die maak ik zo klein mogelijk.”

 

Als spilfiguur breng ik de klant in contact met de juiste coach, waarbij ik niet alleen luister en meedenk, maar ook samen met de coach kijk naar wat de klant echt nodig heeft. Het gaat niet alleen om het bieden van oplossingen, maar ook om eerlijk en transparant te zijn, kritisch te denken, en uit te dagen. Ik wil dat klanten met een goed gevoel vertrekken, na een aangename samenwerking en traject.

 

Ik wil het proces voor klanten, coaches, en medewerkers zo makkelijk mogelijk maken. De coaches moeten zich kunnen focussen op het coachen, terwijl ik klaarsta voor de klant voor de praktische kant en opvolging. Het behoud van de identiteit van Allanta is daarbij essentieel. Daarbovenop wil ik klanten een positief gevoel geven wanneer ze aan Allanta denken. Persoonlijk en toegankelijk zijn, dat is mijn doel.

 

Waarom koos ik voor Allanta?

De keuze voor Allanta was voor mij een no-brainer. Het gaf mij direct het gevoel deel uit te maken van een team dat er voor elkaar is en samen naar een doel streeft. Het groepsgevoel, de hands-on aanpak, en de kans om op mijn eigen manier te leren en te groeien, sloten perfect aan bij mijn behoeftes. De connectie met onderwijs en de mogelijkheid om anderen iets te leren binnen mijn rol maken het helemaal af.

 

“Allanta draait om het verbeteren van mensen, zodat ze kunnen blijven groeien.”

 

Hoe mag ik jou helpen?

    Met (*) gemarkeerde velden zijn verplicht.